Navigáció

Vissza a pozíciókhoz

Customer Success Manager – PriceKit

Budapest 1055 Budapest, Szent István krt. 17. 1. emelet 6.

Új Customer Success Managerét keresi a PriceKit™, a Virgo e-commerce specialista termékcsapata.

A PriceKit egy dinamikusan növekvő tech vállalat, amely innovatív árazási megoldásokat kínál B2B ügyfelek számára. Célunk, hogy ügyfeleink versenyképességét növeljük hatékony és rugalmas árazási stratégiákkal. Csapatunk lelkes és elkötelezett szakemberekből áll, akik folyamatosan törekednek a legjobb eredmények elérésére.

Feladatok:

  • Ügyfélstratégia kialakítása: Együttműködés az ügyfelekkel az üzleti céljaik megértése érdekében, és személyre szabott stratégiák kidolgozása a PriceKit megoldások alkalmazására.
  • Ügyfélkapcsolatok kezelése: Az ügyfelek elsődleges kapcsolattartójaként felelős leszel a folyamatos kommunikációért, ügyféligények felméréséért és problémák megoldásáért.
  • Új ügyfelek számára az onboarding folyamat támogatása, a PriceKit konfigurálása.
  • Demok tartása: Az új ügyfelek számára rendszeres tréningek és bemutatók szervezése és megtartása, hogy maximálisan kihasználhassák a PriceKit lehetőségeit.
  • Ügyfélelégedettség nyomon követése: Ügyfélelégedettségi mutatók folyamatos figyelemmel kísérése és azok javítása érdekében javaslatok tétele.
  • Visszajelzések gyűjtése: Ügyféltapasztalatok és visszajelzések összegyűjtése, amelyeket továbbítasz a termékfejlesztési csapat felé a folyamatos termékfejlesztés érdekében.

Elvárások:

  • Minimum 3 év tapasztalat ügyfélkapcsolati vagy CSM pozícióban, előnyösen a tech vagy szoftveriparban.
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs készségek, magyar és angol nyelven egyaránt.
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód és problémamegoldó képesség.
  • Magas fokú szervezőkészség és önálló munkavégzés képessége.
  • Tapasztalat CRM rendszerek használatában és adatkezelésben.
  • Felsőfokú angol nyelvtudás írásban és szóban.

Amit, kínálunk:

  • Versenyképes fizetés.
  • Home office lehetőség.
  • Fiatalos és támogató csapat.
  • Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőségek.
  • Egészségügyi biztosítás és egyéb juttatások.

Jelentkezés módja:

Amennyiben érdeklődsz a pozíció iránt, kérjük, küldd el önéletrajzod és motivációs leveled a careers@pricekit.com e-mail címre. Tárgyban tüntesd fel: “Customer Success Manager jelentkezés”.
Csatlakozz hozzánk, és segíts ügyfeleinknek elérni a siker csúcsát a PriceKit segítségével!

Jelentkezés

Tetszett a hirdetés? Az alábbi űrlap kitöltésével tudsz a pozicióra jelenetkezni.
Ha mégis inkább emailben jelentkeznél akkor pedig a toborzas@virgo.hu címen teheted meg.

Ezen fogunk keresni az interjú részleteivel
Olyan linket küldj, amelyből megismethetünk
Word vagy pdf? Nekünk mindegy
A beérkezett jelentkezésed bizalmasan kezeljük, és nem adjuk tovább harmadik fél számára.
BAR 21 BAR 22