HR csapatunk teendői nagyon megszaporodtak mostanság, ezért segítségre lenne szükségük, hogy elbírjanak ennyi munkával. Fél évre, heti 20 órában keressük azt a motivált és lelkes kollégát, aki szeretne részt venni a legváltozatosabb HR feladatokban.
Back-Office
HR asszisztens
HR
Hibrid
Budapest
Adminisztráció
Részmunkaidő
Mik lesznek a feladataid?
- Interjúk szervezése, események időpontjának egyeztetése.
- HR adatbázis naprakészen tartása.
- Riportok készítése.
- Onboarding tervek előkészítése.
- Hírlevél szerkesztése.
Mit nyújtunk számodra?
- Egészségbiztosítást már próbaidő alatt is.
- Ingyenes edzőterem bérletet.
- Céges mobiltelefont privát használatra is.
- Hibrid munkavégzést heti két irodai nappal. (Gyönyörű irodánk a Jászai tér és Nyugati között található.)
Ezt a pozíciót neked találtuk ki, ha
- HR vagy más gazdasági területen tanulsz felsőoktatásban, vagy a közelmúltban végeztél.
- Tudsz vállalni heti 20 órát (preferáltan 5×4 vagy 4×5 óra).
- Van már legalább pár hónap tapasztalatod hasonló munkakörben.
- Szereted a pörgős, lendületes és változatos munkavégzést.
Ha pedig az alábbiak közül bármi igaz rád az egyenesen csodás!
- Magabiztos – legalább középszintű – angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban.
- Az Excel függvények és pivot táblák a barátaid.
- Korábban dolgoztál már IT cégnél.