Back-Office

HR asszisztens

HR Hibrid Budapest
Adminisztráció Részmunkaidő
HR csapatunk teendői nagyon megszaporodtak mostanság, ezért segítségre lenne szükségük, hogy elbírjanak ennyi munkával. Fél évre, heti 20 órában keressük azt a motivált és lelkes kollégát, aki szeretne részt venni a legváltozatosabb HR feladatokban.

Mik lesznek a feladataid?

 

  • Interjúk szervezése, események időpontjának egyeztetése.
  • HR adatbázis naprakészen tartása.
  • Riportok készítése.
  • Onboarding tervek előkészítése.
  • Hírlevél szerkesztése.

Mit nyújtunk számodra?

 

  • Egészségbiztosítást már próbaidő alatt is.
  • Ingyenes edzőterem bérletet.
  • Céges mobiltelefont privát használatra is.
  • Hibrid munkavégzést heti két irodai nappal. (Gyönyörű irodánk a Jászai tér és Nyugati között található.)

Ezt a pozíciót neked találtuk ki, ha

 

  • HR vagy más gazdasági területen tanulsz felsőoktatásban, vagy a közelmúltban végeztél.
  • Tudsz vállalni heti 20 órát (preferáltan 5×4 vagy 4×5 óra).
  • Van már legalább pár hónap tapasztalatod hasonló munkakörben.
  • Szereted a pörgős, lendületes és változatos munkavégzést.

Ha pedig az alábbiak közül bármi igaz rád az egyenesen csodás!

 

  • Magabiztos – legalább középszintű –  angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban.
  • Az Excel függvények és pivot táblák a barátaid.
  • Korábban dolgoztál már IT cégnél.