Navigáció

Brexit Adjustment Reserve 2021

A kedvezményezett neve: Virgo Systems Kft.

A projekt címe: Omnichannel kereskedelmi tevékenységet kiszolgálni képes IT fejlesztői keretrendszer megvalósítása

A projekt azonosítószáma: BAR-1.1.1-21-2021-00024

A fejlesztés tárgya, célja: A projekt célja, a Virgo Systems Kft. részére támogatás biztosítása azon negatív gazdasági hatások ellensúlyozására, amelyek az Egyesült Királyságnak az Európai Unióból történt kilépése nyomán szenvedett el. 

A Virgo Systems Kft. tevékenysége több mint két évtizedes múltra tekint vissza. 2000-es alapítása óta a hazai informatikai piac egyik jelentős szereplőjévé és egyben vezető magyar innovátorává nőtte ki magát. Története első éveiben az iWiW fejlesztése, üzemeltetése és üzleti sikerre vitele volt a legnagyobb teljesítménye: a közösségi oldal a Facebook megszületése előtt jött létre és a csúcson több, mint négymillió felhasználóval rendelkezett. Az oldalt 2006-ban a Magyar Telekom Nyrt. tulajdonában álló Origo Zrt. vásárolta fel. A Virgo Systems Kft. teljes körű IT szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piac KKV és nagyvállalati ügyfelei részére megvalósított komplex, nagyteljesítményű webes, egyedi igényekre szabott informatikai megoldások létrehozásához szükséges tanácsadási, tervezési, fejlesztési, üzemeltetési és rendszertámogatási szolgáltatások összességéből áll az informatika meghatározott technológiai szakágaihoz kötődő területeken. Megrendelői között számos magyar tulajdonú és nemzetközi nagyvállalat, továbbá közigazgatási és kormányzati szerv is megtalálható (Telenor Magyarorszag Zrt., Magyar Telekom Zrt., Idomsoft Zrt., Magyar Nemzeti Bank, Magyar Posta Zrt., Origo Zrt., K&H Bank Zrt., Extreme Digital Zrt., Miniszterelnöki Kormányiroda, stb). A vállalkozás célja, hogy ügyfelei, partnerei számára olyan technológiailag és üzletileg innovatív, előremutató szolgáltatásokat és eszközöket biztosítson, melyek segítségével azok elérhetik, illetve megszilárdíthatják már meglévő domináns piaci szerepüket. A Virgo System Kft. az üzleti megrendelői részére végzett szolgáltatások mellett saját, innovatív digitális termékek fejlesztésével is foglalkozik, rendszeres résztvevője K+F projekteknek és fejlesztési együttműködéseknek, továbbá számos saját, a nemzetközi és hazai piacon már jelen lévő spin-off vállalkozással rendelkezik. 

A Virgo Systems Kft. teljes körű megoldást szállít megrendelőinek az üzleti probléma beazonosításától a tervezésen át a projekt megvalósításán keresztül a rendszerek üzemeltetéséig.

Tevékenységeink közé tartozik:

– A hagyományos kereskedelmi és online kereskedelmi tevékenységet támogató stratégiai és üzletviteli tanácsadás: a tanácsadás keretében azoknak a partnereknek nyújtunk segítséget, akik a hagyományos (offline) kereskedelmi vagy szolgáltatói tevékenységükből szeretnének a növekedés érdekében az online és IT rendszerek által támogatott üzleti világba kilépni, esetleg a már digitalizációval támogatott működésük során megakadtak, vagy éppen a változó (Covid, Brexit, versenytársak, stb.) piaci hatások miatt, a versenyképességük vagy piaci részesedésük fenntartása vagy növelése érdekében át kell gondolják belső folyamataikat és értékesítési stratégiájukat. 

– Nagyvállalati IT megoldások

– Digitális terméktervezés

– Agilis tranzíciós és digitális transzformáció tanácsadás

– IT projekt erőforrás és kompetencia támogatás

A szerződött támogatás összege: 333.732.000 Ft

A projekt tartalmának részletes bemutatása: A cél, hogy hagyományos B2C illetve B2B tevékenységet folytató, saját IT kapacitással rendelkező kereskedőknek, illetve rájuk specializálódott szoftverfejlesztéssel foglalkozó cégeknek olyan fejlesztői-keretrendszert és eszközkészletet alkossunk meg, mely a lehető legszélesebb körű újrahasznosítható funkcionalitást tartalmaz, ezáltal a piacra lépés és fenntartás költsége is kisebb. A rendszer olyan építőkockákat tartalmaz, mely figyelembe veszi az omnichannel (Bolti és online többcsatornás értékesítési megközelítés ahol a vásárlóknak átjárást biztosítunk az offline és az online tér között) működésből adódó kihívásokat is . Házon belül évek óta használjuk és fejlesztjük ezt az eszközkészletet, és segítségével sikeres projekteket valósítottunk meg egyedi fejlesztések formájában, mindig az ügyfél igényeire szabva az adott funkciókat. Ezt szeretnénk szabványos alapokra helyezni, további modulokkal kiegészíteni, és mások számára is elérhetővé tenni licence bevétel reményében.  

A cél egy olyan digitális termékfejlesztő szakértői scrum csapat felállítása a projekt megvalósítására (akár belső akár külső erőforrásra támaszkodva) amely dedikáltan egy nemzetközi színtéren is versenyképes technológiai és üzleti innováción dolgozik és lépést tud tartani a piac rohamosan változó igényeivel. A Virgo Systems KFt. a projekt megvalósításának helyszínéül a Budapesti irodáját jelöli meg (1055 Budapest, Szent István Krt. 17.), mely egy 470nm-es informatikai projektek megvalósítására kialakított professzionális munkakörnyezet, ahol minden digitális prezentációs eszköz, komplett fizikai és felhő alapú infrastruktúra és elérési lehetőség biztosított mind a munkavállalók, mind pedig a beszállítók részére.Fejlesztendő funkcionális elvárások:

  • Felhasználó azonosítás
  • Felhasználó kezelés
  • Jogosultsági rendszer
  • Alap termék modul
  • Készletkezelés
  • Kategória rendszer
  • Egyszerű kosár funkció
  • Alap szintű ár-kezelő modul
  • Alap logisztikai illesztő modul
  • Egy nyelvű / egy pénznemes működése

Omnichannel kereskedelmi tevékenységet kiszolgálni képes IT fejlesztői keretrendszer megvalósítása projekt az ütemtervnek megfelelően halad és 2022-ben az alábbi modulok, funkciók készültek el:

  • Rendszer műszaki és architectura terve
  • Portál keretrendszer
  • Felhasználó és jogosultság kezelés
  • Portál adminisztrációs modul
Brexit Adjustment Reserve 2021 teljesülések listája 2023:
  • Cikk és statikus tartalmak kezelése
  • Termék modul
  • Készlet- és raktárkezelés
  • Kategória rendszer
  • Logisztikai illesztő modul
  • Nemzetközi működés támogatása
  • Offline kereskedelmet támogató modul
  • Kedvezmény- és kuponrendszer
  • Microsite generátor
  • Promóciós modul
  • Reklamáció és visszáru kezelés
  • Kosár és fizetés modul
  • Alapszintű ár-kezelő modul
  • Informatikai és üzemeltetési támogató rendszerek
  • B2B modul
  • Egyedi értékesítési módozatokat támogató modul

 

A projekt tervezett befejezési dátuma: 2023. 12. 31.

BAR 21 BAR 22