Lakossági és professzionális igények egyidejű kiszolgálása
A feladat komplexitását az adta, hogy a nagymúltú kereskedő ügyfélkörében egyaránt megtalálhatók az alkalmi vásárló lakásfelújítók és a profi szakemberek. A felületek megtervezését és kialakítását, a UX és UI designt a Virgo Product Design csapata készítette el.
Az ügyfélélmény kialakítása során komoly kihívást jelentett az összes vásárlói célcsoport igényeinek lefedése, hiszen egyszerre kell az üzletekben zajló szakszerű kiszolgálást leképezve segítséget adni a vásárláshoz a teljesen laikus vásárlóknak és a célirányosan az oldalra érkező profiknak.
Kiemelt cél volt, hogy mindannyian gyorsan, kényelmesen, és a szükséges mértékű segítséget kapva megtalálják a megfelelő termékeket úgy, hogy a különböző journey-k ne keresztezzék egymást: a rendszeresen visszatérő, profi szakembert ne hátráltassa a termékválasztásban a túl sok, számára felesleges segítség, az alkalmi vásárlók viszont teljes körű kiszolgálást és az üzletekhez hasonló szakértői tanácsadást kaphassanak. A megalapozott döntések előkészítéséhez ezért UX kutatás is készült az ügyfélkör valós igényeinek és felhasználói szokásainak felmérésére.